نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 00:50

اعتبارات شهرستان دیلم ۱۱۴ درصد رشد دارد

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: اعتبارات شهرستان دیلم در سال قبل ۶۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان بود که با رشد ۱۱۴ درصدی به رقم ۱۳۲ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پاپری زارعی شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ١۴٠٢ اظهار داشت: اعتبارات شهرستان دیلم امسال با رشد بیش از ۲ برابری نسبت به سال گذشته مواجه و پروژه‌های شاخص و مهمی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: رقم اعتبارات شهرستان دیلم در سال قبل ۶۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان بود که با رشد ۱۱۴ درصدی به رقم ۱۳۲ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان برای سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است، که البته این بخشی از اعتبارات است و در طول سال از دیگر منابع و ردیف‌های بودجه‌ای به این اعتبارات افزوده خواهد شد.

اعتبارات شهرستان دیلم ۱۱۴ درصد رشد دارد

پاپری زارعی ادامه داد: ملاک و معیار اصلی دولت سیزدهم و البته نگاه مدیریتی استان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و جاهایی که نیاز باشد به صورت ویژه در زیرساخت‌ها هم اعتبار خواهیم گذاشت.

وی گفت: راه‌های دسترسی از مهمترین الزامات و مورد توجه ویژه کمیته برنامه ریزی شهرستان خواهد بود که با توجه به این رویکرد، به محورهای ورودی و خروجی شمال استان و هم‌مرز بودن با چند استان است که با نگاه ویژه ای به این مسئله خواهیم پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323281

مهمترین اخبار ایران و جهان: