نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 23:28

جاده مرگ قربانی گرفت/ جان باختن یک نفر

پارس آباد - رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد گفت: در سانحه رانندگی در شهرستان پارس‌آباد یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

مهدی فرضی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به دنبال گزارش حادثه رانندگی مابین سه راهی سربند و شرکت کشت و صنعت مغان در بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۷ متأسفانه راننده پراید فوت و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

فرضی علت این حادثه را انحراف به چپ پژو ۲۰۷ اعلام و تصریح کرد: از رانندگان می‌خواهیم تا در هنگام رانندگی حتماً سرعت قانونی را رعایت کرده و به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا با بروز سوانح رانندگی جان خود و سرنشینان و همشهریان خود را دچار خطر نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1304337

مهمترین اخبار ایران و جهان: