نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 14:12

14 سال تحریم نتیجه فتنه 88

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن ۴۴ میلیون حضور مردم در پای صندوق را در سال 88 که یک قدرت برای انقلاب تولید شده بود را تحمل نکرد و دست به دسیسه زد و تحریم امروز را هم همین فتنه‌گران سال ۸۸ ایجاد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمدزاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز اظهار کرد: سردار سیدرضی موسوی یکی از سرداران جبهه مقاومت بود، او سال‌ها برای حمایت و هدایت جبهه مقاومت در کشورهای لبنان، سوریه و عراق نقش تاثیرگذار داشته است. 

وی افزود: رژیم غاصب با این ترورها نمی‌تواند موفق باشد بلکه طبق وعده الهی با زوال روبه‌روست و نابودشدنی است. 

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان به ۹ دی اشاره کرد و گفت: روز ۹ دی بصیرت،  میثاق امت با ولایت است؛ در سال ۸۸ مردم آذربایجان یک روز قبل از کل مردم کشور حماسه خلق کردند. 

وی یادآور شد: فتنه‌گران با برنامه‌ریزی قبلی در انتخابات خللی وارد کنند اما موفق نشدند؛ دشمنان با شعار تقلب کشور را به آشوب کشیدند. 

احمدزاده افزود: دشمن ۴۴ میلیون حضور مردم در پای صندوق که یک قدرت برای انقلاب تولید شده بود را تحمل نکرد و دست به دسیسه زد و تحریم امروز را هم همین فتنه‌گران سال ۸۸ ایجاد کردند. 

وی ادامه داد: ملت ایران همیشه زنده و پاینده است و همیشه در مقابل فتنه‌گران و دشمنان خود ایستاده و خواهد ایستاد. 

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان گفت: این فتنه با تدبیر رهبر دانا مدیریت شد و فتنه‌گران خوار و ذلیل شدند؛ این فتنه‌گران قلب رهبر معظم انقلاب و مردم را به درد آوردند. 

وی ابراز کرد: رهبری فرمودند انتخابات از نظر قانون بررسی شود ولی فتنه‌گران به قانون اهمیت ندادند؛ بعضی از افرادی که از دل انقلاب خارج شده بودند و حتی سال‌ها مسوول اجرایی در کشور بودند در مقابل رهبری و قانون ایستادند. 

احمدزاده بیان داشت: همه می‌دانستند هیچ تقلبی نشده است؛ سازوکار انقلاب جوری تنظیم شده است که جای هیچ تقلبی نباشد. 

وی خاطرنشان کرد: مدیریت رهبر معظم انقلاب و  آگاهی مردم، فتنه فتنه‌گران را نقش بر آب کردند و مردم آذربایجان نیز با تجمع و هوشیاری خود در هشت دی ماه و حرکت حماسی و احساسی مرحوم آیت‌الله شبستری منجر شد تا نشان دهند مردم آذربایجان پای ولایت هستند و تا آخرین نفس از انقلاب دفاع خواهند کرد. 

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان با شعار آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند.  

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی سال‌های سال تلاش کرد تا جبهه مقاومت را ایجاد کند. 

احمدزاده گفت: خداوند فرموده است کسی که ایمان آورده و عمل صالح انجام دهد، محبوب دل خواهد شد و این آیه شریفه مصداق حاج قاسم سلیمانی است زیرا او در بین همه اقشار مردمی دنیا و حتی مسیحیان محبوب است. 

وی ادامه داد: حاج قاسم در انقلاب عمل صالح انجام داده است و در هر برهه اعم از دفاع از وطن، نیکی به مردم حضور داشته است.  

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان متذکر شد: عمل صالح می‌تواند گاهی حضور در سیل، زلزله و کمک به فقرا و انجام کارهای فرهنگی موثر باشد و یا حضور در انتخابات باشد. 

وی به خصوصیات سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایمان قلبی و عملی و زبانی به خدا، توسل به اهل بیت(ع)، روحیه حماسی، اطاعت محض از رهبری، اخلاص در عمل از جمله ویژگی‌های سردار بود که ‌او را تبدیل به چنین سرداری کرد. 

احمدزاده گفت: وقتی سردار سلیمانی با اقتدار رئیس جمهور آمریکا را خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید ایران لازم نیست، ملت لازم نیست، سپاه پاسداران لازم نیست، سپاه قدس برای نابودی دشمن کافی است. 

وی اذعان داشت: تجربه حاکی از آن است که هر کسی با رهبری زاویه پیدا کرده است، موفق نشده و شکست خورده است. 

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان گفت: امروز مردم غزه به برکت جبهه مقاومت دارند در برابر یک شر مبارزه می‌کنند و قطعا این با برکت اخلاق حاج قاسم سلیمانی است.  

وی با درخواست از دولت و مجلس و قوه قضاییه گفت: تقاضا داریم در خصوص مسائل و مشکلاتی که به خاطر نفوذ دشمن کارشکنی شده است و با برخی اختلاس و کارشکنی سعی بر ناامیدی مردم دارند، برخورد شود. 

پایان پیام/۶۰۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619737

مهمترین اخبار ایران و جهان: