نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 16:12

خلاقیت عامل اقتدار نیروهای مسلح کشور

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خلاقیت عامل اقتدار نیروهای مسلح کشور گفت: آینده انقلاب اسلامی روشن است و ما به قله موفقیت نزدیک هستیم به همین دلیل باید مراقب باشیم دشمن با سیاه‌نمایی ما را دچار یاس و ناامیدی نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و تبریک عید مبعث و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ادامه حرکت انبیا و ائمه (ع) است و این حرکت از مبعث نبی مکرم اسلام (ص) تاکنون ادامه پیدا کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حفظ و توسعه اسلام و پیاده کردن عدالت در کل عالم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالت سختی بر دوش ملت ایران و نیروهای مسلح گذاشته است، عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه شاهد توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی بوده‌اند که دشمن با روش‌های مختلف و با جنگ ترکیبی به میدان آمد و تمام ترفندهای شیطانی را در حوزه نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کار گرفت تا از ادامه انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

وی بیان کرد: از آنجا که این انقلاب اراده الهی است این توطئه‌ها و ترفندها خنثی و نیروهای مسلح با وحدت و انسجام در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

کرمی ادامه داد: صهیونیست‌ها با اهداف جمهوری اسلامی مقابله و امروز با صراحت اعلام می‌کنند که راس مقاومت، جمهوری اسلامی ایران است که باید به این راس ضربه زد از این رو دشمنان با هر روش و امکاناتی که در اختیار دارند درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند اما ملت ایران و نیروهای مسلح توانمند، خلاق، هوشیار، مبتکر و با روحیه جهادی و انقلابی در میدان مراقب این خاک مقدس هستند و امنیت و آرامش را برقرار کرده‌اند.

وی افزود: امروز در جنگ ترکیبی، دشمن روش جنگ شناختی را به کار برده و در این جنگ دشمن ۲ ابزار مهم رسانه و فضای مجازی را برای آسیب رساندن به اذهان جوانان و نوجوانان به کار گرفته است اما جوانان ما متکی به خداوند و کسی که متکی به خدا باشد همیشه هوشیار و مراقب توطئه‌های دشمن خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جبهه حق است و به دنبال این هستند با استفاده از فضای مجازی به همه القا کند که جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های اقتصادی و علمی توانمند نیست درحالیکه امروز کشور ما از نظر منابع کشوری غنی و از نظر علمی به سرعت در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به خلاقیت در نیروهای مسلح اذعان کرد: اقتدار امروز ما نتیجه این خلاقیت هاست به همین دلیل امروز دشمن در حال مقابله با دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه پهباد و موشکی است.

کرمی با بیان اینکه نیروهای مسلح برای رضای الهی و پیشبرد اهداف اسلام تلاش می‌کنند تصریح کرد: رسالت ما این است که فرمان الهی را اجرا کنیم قطعا هر کسی در این راه قدم برمی‌دارد برای خدا و در راه خدا حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های ما به برکت خون شهدایی است که تا آخرین لحظه ایستاده اند، گفت: نیروهای مسلح وارث و ادامه دهنده راه شهدا هستند و خداوند این توفیق را به ما اعطا کرده که در راه رضایت مردم و خدا گام برداریم.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اگر مسئولیتی دارید این مسئولیت ابزاری برای رسیدن به خداست و انسان‌هایی ماندگار هستند که به خدا وصل شدند و هدفشان رسیدن به رضای الهی است.

وی بیان کرد: آینده انقلاب اسلامی روشن است و ما به قله موفقیت نزدیک هستیم به همین دلیل باید مراقب باشیم دشمن ما را دچار یاس و ناامیدی نکند.

کرمی گفت: صهیونیست‌ها سال‌ها تلاش کردند تا جوانان، محور مقاومت و فلسطین را فراموش کنند اما این نسل توانمند در مقابل آنها در میدان ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان استانی برخوردار و دارای منابع عظیمی است که باید از علم و تلاش جوانان برای بهره‌برداری از این منابع استفاده شود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667237

مهمترین اخبار ایران و جهان: