نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 10:17

۳۷۶ پروژه آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی در دههٔ فجر به بهره‌برداری رسید

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری بیش از۹۳۰ میلیارد ریال، ۳۷۶ پروژه آب و خاک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسینعلی رمرودی اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری بیش از۹۳۰ میلیارد ریال، ۳۷۶ پروژه آب و خاک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها ، ۴هزار و ۷۸۱خانوار روستایی در سطح استان از خدمات آن بهره مند شدند.

وی افزود: اجرای سیستم های نوین آبیاری در سطح ۲۲۲ هکتار، احداث کانال آبیاری عمومی و پوشش انهار سنتی ۱۰ کیلومتر ، ۶۰۰ هزار متر مکعب آب بندان و بندسار ، ۶ کیلومتر انتقال آب بالوله، حفر و تجهیز ٨١ حلقه چاهک،تجهیز و نوسازی اراضی به مساحت ۹۰ هکتار ،احداث جاده دسترسی به مزارع حدود ۴ کیلومتر ،احداث ۷۴ باب استخر ذخیره آب و مرمت و بازسازی ۳۴ رشته قنات را از مهمترین پروژه های افتتاحیه در هفته جهاد کشاورزی برشمرد.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان بیان کرد: با اجرای این طرح ها برای ۲۰۰۴ نفر فرصت شغلی دائم فراهم شده است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666681

مهمترین اخبار ایران و جهان: