نیوز سیتی!
08 فروردین 1403 - 13:40

همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌ریزی ادامه سفرهای نوروزی تا عید فطر و تاکید بر خدمات‌رسانی شایسته به میهمانان و مسافران، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود استان در حوزه گردشگری باید بتوانیم خدمات و سرویس‌دهی خوبی به مسافران داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی بعد از ظهر امروز در ستاد خدمات سفر استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی پای کار بیایند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌ریزی ادامه سفرهای نوروزی تا عید سعید فطر و تاکید بر خدمات رسانی شایسته به میهمانان و مسافران، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان در حوزه گردشگری باید بتوانیم خدمات و سرویس‌دهی خوبی به مسافران داشته باشیم.

وی با تاکید بر بررسی علل تصادفات در جاده‌ها افزود: نقاط حادثه‌خیز راه‌های شمال و جنوب استان شناسایی و برطرف شود. راه‌اندازی راه‌آهن زاهدان- چابهار تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خواهد داشت بنابراین با جدیت این مهم را پیگیری خواهیم کرد.

کرمی بیان کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد، بنابراین باید با جدیت موضوعات این حوزه را دنبال کرده و مردم را مشارکت دهیم. محور اصلی پیشرفت استان نهاد آموزش و پرورش است بنابراین باید همه مجموعه‌ها باید به یاری این نهاد بیایند. هم‌افزایی در بین مجموعه‌ها اهمیت بسزایی دارد چرا که تعارض و اختلاف موجب اتلاف منابع خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر برنامه‌ریزی ادامه سفرهای نوروزی تا عید فطر گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود استان در حوزه گردشگری باید بتوانیم خدمات و سرویس‌دهی خوبی به مسافران داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1691637

مهمترین اخبار ایران و جهان: