نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 19:46

تشکیل ۲۸ کمیته تخصصی گرامیداشت ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۲۸ کمیته تخصصی در این استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری عصر امروز در جلسه گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: این روز یک فرصت برای معرفی استان به کشور است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نامگذاری این روز در تقویم شورای عالی انقلاب فرهنگی در دهه فجر بسیار مغتنم است و می‌توان از این فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن ظرفیت گردشگری، معرفی مشاهیر و شهدای استان استفاده کرد.

وی افزود: باید تولیدات صنایع دستی و ظرفیت شهرستان‌ها در جشنواره‌‌ای که در روز چهارمحال و بختیاری برگزاری می‌شود نشان داده شود.

انصاری اضافه کرد: ۲۸ کمیته تخصصی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است که کمیته تخصصی روستایی و عشایری می‌تواند در روز ۲۰ بهمن‌ماه برنامه‌های موثر و متنوعی برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت این روز با استفاده از توانایی‌های یک دستگاه اجرایی امکان‌پذیر نیست و باید از ظرفیت همه ادارات استفاده کرد زیرا ثبت روز چهارمحال و بختیاری در تقویم کشور برای شناخت این استان بسیار اهمیت دارد.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653781

مهمترین اخبار ایران و جهان: