نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 09:07

اختصاص ۱۸۴ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه

فرماندار شهرستان ابهر از اختصاص ۱۸۴ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه خبر داد.

احمد ذوالقدر، فرماندار شهرستان ابهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به تشریح اقدامات انجام شده در رابطه با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداخت و اظهار داشت: ۱۸۴ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه اختصاص‌یافته است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه از تعداد۱۸۴ شعبه ۱۰۲ شعبه برای شهرستان ابهر در نظر گرفته شده است، گفت: ۵۲ شعبه برای خرمدره، ۱۶ شعبه برای سلطانیه و ۱۴ شعبه هم برای بخش «باغ حلی» سلطانیه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۸۴ شعبه اخذ رای ۴۰ شعبه به صورت سیار خدمات ارایه خواهند داد، تصریح کرد: اعضای کمیته اجرایی انتخابات که به ریاست معاون سیاسی فرمانداری تشکیل شده است، آموزش‌های فرمانداران، بخشداران و معاونین انجام شده و در روز‌های آتی آموزش برای اعضای شعب اخذ رای را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان ابهر در رابطه با تعداد تایید صلاحیت شدگان کاندیداها گفت: شورای نگهبان تا ۲۰ بهمن‌ماه فرصت رسیدگی را دارد و تا مهلت تعیین شده چند روزی مانده است بنابراین طی چند روز آینده آمار کامل صلاحیت شدگان به طور رسمی اعلام می‌شود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655281

مهمترین اخبار ایران و جهان: