نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 01:12

هفته پانزدهم لیگ برتر| نبرد لالیگایی قعرنشینان در اهواز و بازی بدون حاشیه در اصفهان

دو دیدار پایانی هفته پانزدهم لیگ برتر چهارشنبه برگزار می شود و بعد از آن مسابقات حدود 40 روز تعطیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فردا با انجام دو مسابقه نیم فصل اول لیگ برتر به پایان می رسد نیم فصلی که پر از اتفاقات حیرت انگیز ریز و درشت بود که آخرین آن مردود شدن گل سالم سپاهان در قزوین بود!  در نهایت هم استقلال قهرمان نیم فصل شد .

نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم تیم هایی که ملی پوش ندارند و به همین دلیل این 4 تیم بافاصله  زمانی مناسب به مصاف هم می روند؛

ذوب آهن اصفهان – گل گهرسیرجان( ساعت 15) ؛ بدون حاشیه؟!

نبرد تیم های ششم و هفتم جدول که باشگاه های صنعتی هستند می تواند یکی از جذاب ترین بازی ها باشد ذوبی ها در صورت برد شانس صعود تا رده پنجم جدول لیگ را دارد. گل گهر هم به دنبال رتبه ششمی حریف است. ذوب آهن در 5 هفته اخیر شکست نداشته و گل گهر هم در 5 هفته فقط یک شکست داشته است!

اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر و محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن هر دو تلاش می کنند به حواشی کمتر توجه کنند و شاید به همین دلیل بتوان انتظار یک بازی زیبا از هر دو تیم را داشت.

فولاد خوزستان – نساجی مازندران( ساعت 17:45)؛نبرد لالیگایی در قعر جدول!

دو تیم قدیمی فوتبال کشورمان در این فصل نتایج خوبی نگرفته اند و هر دو تیم هم سرمربیان ایرانی خود را کنار گذاشته اند و مربیان اسپانیایی جذب کرده اند! نساجی حدود 10 روز است که مربی اسپانیایی را جذب کرد ولی مربی اسپانیایی فولاد هفته هاست در فوتبال کشورمان فعالیت دارد.

نبرد لالیگایی لیگ برتر مسابقه ای  6 امتیازی در قعر جدول است. تیم برنده چند پله ای در جدول صعود خواهد کرد فولاد  12 امتیازی اگر برنده شود می تواند از رده دوازدهم جدا شود. نساجی 10  امتیازی هم در صورت برد از رده چهاردهم جدول جدا خواهد شد.

فولاد با 5 گل خورده ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد ولی نساجی 11 گل زده است البته هر دو تیم خوب گل می خورند! فولاد 20 گل و نساجی 21 گل خورده دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623637

مهمترین اخبار ایران و جهان: