نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 09:42

یک شهر، نام علی (ع) را صدا می‌زند

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری جشن ویژه روز پدر در تالار شهیدان نژادفلاح خبر داد.

امیر اشتری، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت و پر برکت حضرت امیر مومنان علی(ع) به عموم شهروندان گرامی و شادباش روز مرد و تکریم مقام پدران عزیز، گفت: ولادت حضرت علی(ع) از اعیاد مهم شیعیان بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که نقش پدران در کانون خانواده از اساسی ترین عوامل موثر در تحکیم بنیان خانواده‌ها است و این موضوع سبب می‌شود تا تمامی دستگاه‌های فرهنگی نسبت به نکوداشت این روز عظیم و همچنین تکریم مقام مردان و پدران جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد ویژه برنامه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را با حضور عموم شهروندان و همچنین هنرمندان مطرح استانی و کشوری در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۹، در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح برگزار نماید.

وی گفت: اجرای استند آپ توسط علی غریب کمدین برتر برنامه خنداننده شو، گفتگوی دکتر سعید عزیزی کارشناس خانواده، مداحی کربلایی مازیار طاولی، اجرای گروه های برتر برنامه عصر جدید، پسران نینجا و جوانمردان ایران زمین و اجرای شفیع شعله کار و لطیفه گودرزی مجریان توانمند صدا و سیما، قرعه کشی 110 جایزه نقدی به عدد ابجد نام علی(ع) و بسیاری برنامه های جانبی دیگر، از بخش های متنوع جشن «به نام پدر» است.

اشتری افزود: از تمامی مردم شهر کرج دعوت به عمل می آید تا با جمع های خانوادگی در این جشن بزرگ حضور بهم رسانده تا در کنار هم لحظات به یاد ماندی را تجربه کنیم. منتظر حضور گرم کرجی‌های خون گرم هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646581

مهمترین اخبار ایران و جهان: