نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 13:12

ضرورت توجه به مشارکت گسترده و رقابت واقعی در انتخابات

مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا گفت: مشارکت گسترده، رقابت واقعی، امنیت و سلامت انتخابات را که از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو ترسیم شده است باید مورد توجه همه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، همایش جهاد تبیین روز دوشنبه ۲۵ دی ماه امسال با حضور کارکنان صنعت نفت منطقه شمال کشور برگزار شد.

این همایش به میزبانی مدیریت بهدلشت نفت منطقه شمال در سالن اجتماعات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال کشور برگزار شد.

شعبانی مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن ماه رجب ، چهار بعد تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی را برای مدیران و کارکنان و خدمت‌گزاران نظام اسلامی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: هرچه معرفت و شناخت ما نسبت به موقعیت حقیقی خودمان و مسیر تحقق اهداف سازمانی یشتر باشد مطمئنا به قله های پیشرفت و تعالی نزدیک تر خواهیم بود.

وی یکی از مولفه‌های اصلی بصیرت را صبر و استقامت دانست که این خصوصیت از ویژگی‌های برجسته انسان‌های مومن و موفق روزگار ماست.

شعبانی با تاکید بر تقویت این چهار بعد در زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی، افزود: لازم است بر کارگزاران نظام اسلامی که در بعد مهارتی به تکنیک‌ها، دانش، تجربه و بکارگیری آنان مجهز شود تا در مواجهه با موضوعات در ابعاد کیفی و کمی بهتر عمل کند.  
وی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) دانست و یادآور شد: این شهید بزرگوار علاوه بر دارا بودن بعد تربیتی، معرفتی و بصیرتی در میدان نبرد نیز دارای مهارت‌های لازم مدیریت و فرماندهی بود.  

مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود، به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: مشارکت گسترده، رقابت واقعی، امنیت و سلامت انتخابات را که از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات پیش رو ترسیم شده است باید مورد توجه همه‌مان قرار گیرد؛ چرا که با خدمت جهادی و حل مشکلات مردم بتوانیم مشارکت گسترده را در دیار علویان رقم بزنیم.  

شعبانی، از اقدامات تخصصی، عملیاتی و جهادی مدیران و کارکنان صنعت نفت و گاز در منطقه شمال کشور جهت رفع مشکل جایگاه‌های سوخت نیز تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638481

مهمترین اخبار ایران و جهان: