نیوز سیتی!
05 اسفند 1402 - 17:58

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در خرم‌آباد

رئیس پلیس راهور لرستان محدودیت‌های ترافیک شهر خرم‌آباد را در روز نیمه شعبان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ کریم فاخری، ظهر امروز، شنبه، در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان در لرستان، گفت: محدودیت‌های ترافیکی در فردا به‌ویژه در خیابان انقلاب خرم‌آباد اجرا می‌شود.

او با اینکه محدودیت‌های ترافیکی در خرم‌آباد از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، افزود: مسیر‌های جایگزین برای تردد در قسمت‌های شمال و جنوب تعیین شده‌است.

رئیس پلیس راهور لرستان عنوان کرد: بلوار 60 متری و خیابان‌های ساحلی برای مسیرهای جایگزین در قسمت شمال به جنوب و مسیر ساحلی زیباکنار نیز برای مسیرهای جایگزین در جنوب به شمال تعیین شده‌است.

او بیان کرد: خیابان انقلاب حدفاصل میدان 22 بهمن تا تقاطع بیمارستان عشایر به‌صورت رفت‌وبرگشت از ساعت 8 تا 14 فردا مسدود و تردد خودرو و موتورسیکلت در این مسیر ممنوع است.

فاخری با اشاره به اعلام تخفیف برای خلافی‌ خودروهای بدون شاکی در نیمه شعبان، گفت: این تخفیف‌ها تا 17 اسفند در لرستان ادامه دارد و رانندگان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور لرستان ابراز کرد: معابر منتهی به خیابان انقلاب حدفاصل میدان 22 بهمن تا تقاطع بیمارستان در فردا مسدود می‌شود و هیچ نوع وسیله نقلیه‌ای در این محدوده حق تردد ندارد.

انتهای پیام/ 644

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1677081

مهمترین اخبار ایران و جهان: