نیوز سیتی!
30 بهمن 1402 - 14:47

فلیک گزینه اضطراری برای جانشینی توخل؛ آلونسو سرمربی رؤیایی بایرن مونیخ

مدیران باشگاه بایرن مونیخ برنامه‌هایی برای آینده نیمکت مربیگری این تیم دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم بوندس‌لیگای در خانه بوخوم تن به شکست 3 بر 2 داد تا چهارمین شکست این تیم در 7 بازی اخیر رقم بخورد. در حالی که انتظار می‌رفت شکست مقابل بوخوم منجر به اخراج توخل از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها شود اما یان کریستین درسن مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ پس از بازی شب گذشته تأیید کرد که توخل به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

نشریه انگلیسی «اتلتیک» درباره آینده نیمکت بایرن مونیخ گزارش داد؛ باشگاه بایرن مونیخ، هانسی فلیک را به عنوان جایگزینی اضطراری برای توخل در نظر دارند اما برخی از صاحبان قدرت در این باشگاه مطمئن نیستند که او بتواند پس از عملکرد ضعیفش در تیم ملی فوتبال آلمان که نیمی از بازیکنان بایرن در آن عضویت داشتند، عملکرد فوق‌العاده‌اش با باواریایی‌ها در سال‌های 2020 و 2021 را تکرار کند.

در ادامه این گزارش آمده است؛ باشگاه بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد با توخل کنار بیاید و به همکاری با او ادامه دهد و از بازه زمانی فعلی  تا تابستان برای یافتن مربی بزرگی استفاده کنند، کسی که کل تیم را متحول کند و جان تازه‌ای به این تیم برای فصل آینده بدهد. ژابی آلونسو سرمربی موفق بایرلورکوزن که تیمش در حال حاضر با 8 امتیاز برتری نسبت به سرخپوشان مونیخی صدرنشین بوندس‌لیگا است، کاندیدای رؤیایی آنها به این منظور است.

توخل که در ماه مارس 2023 جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در 44 بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصلش 28 برد، 5 تساوی و 11 شکست بوده است. او که فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند، قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه بوندس‌لیگایی تا پایان ماه ژوئن 2025 اعتبار دارد.

انتهای پیام/  

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1673181

مهمترین اخبار ایران و جهان: