نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 14:27

بهره مندی نمایندگان از تبلیغات تلویزیونی فرصت بسیار مهمی است

مدیرکل انتخابات وزارت کشور بهره مندی کاندیداها از ظرفیت تبلیغات تلویزیونی را فرصت بسیار مغتنمی شمرد و افزود: صداوسیما در این دوره از انتخابات بیش از ۲۰۰ کانال و فرکانس مجزا برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی فراهم کرده است که هر نامزد در ۲۰ دقیقه سوابق و برنامه‌های خود را اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن اسلامی، در همایش آموزشی توجیهی فرمانداران در شعب اخذ رای انتخابات(۱۱ اسفند) مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که امروز در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شورای نگهبان برگزاری انتخابات الکترونیکی را در ۴ حوزه آبادان، رشت، قم و ملایر تایید کرده است و در خراسان رضوی برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک مورد تایید قرار نگرفته است.

وی به ویژگی های این دوره نسبت به دوره های گذشته اشاره کرد و افزود: در دوره های گذشته مردم فقط با شناسنامه و کارت ملی می توانستند در انتخابات شرکت کنند اما این دوره با پنج مدرک هویتی شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی و گذرنامه، حق رای دارند.

اسلامی با اشاره به اجرای قانون شفافیت تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات امسال، عنوان کرد: ما از کلیه داوطلبان یک شماره حساب گرفته‌ایم که صرفا برای هزینه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا هر فرد و تشکیلاتی که می‌خواهد به نامزدها کمک مالی کند، شفاف باشد و گردش مالی نامزدها برای تبلیغات انتخاباتی مشخص شود.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام شود، گفت: به‌واسطه انجام فرایند احراز هویت رای‌دهندگان و عملکرد برخط دستگاه‌های احراز هویت، بسیار مهم است که نمایندگان فرماندار وضعیت آنتن‌دهی و اینترنت شعب را به دقت بررسی کنند.

اسلامی بهره مندی کاندیداها از ظرفیت تبلیغات تلویزیونی را فرصت بسیار مغتنمی شمرد و افزود: صداوسیما در این دوره از انتخابات بیش از ۲۰۰ کانال و فرکانس مجزا برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی فراهم کرده است که هر نامزد در ۲۰ دقیقه سوابق و برنامه‌های خود را اعلام کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641937

مهمترین اخبار ایران و جهان: