نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 11:57

۹دی، استمرار انقلاب اسلامی

امام جمعه نیشابور گفت: جریان ۹ دی، در حقیقت استمرار انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ۹ دی روز مبارکی است، زیرا در این روز، ملت بصیر ایران توطئه دشمن و فتنه‌گران را شناختند، دست اجانب را در ایحاد ناامنی و اغتشاش در کشور دیدند، آن را محکوم کردند و در مقابل آن ایستادند.

امام جمعه نیشابور بیان کرد: ملت ما در حماسه ۹ دی سال ۸۸ مرز خودشان را با دشمنان جدا کردند، وعده وعیدها، شایعات و دروغ‌های دشمن را شناختند و جواب رد به دشمن دادند و با این کار امنیت را به کشور را برگرداندند.

وی در ادامه توضیحاتش با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۹ دی سال ۵۷ آغاز شد، افزود: ۹ دی سال ۸۸ سرفصل برجسته‌ای از تاریخ انقلاب محسوب می‌شود که مردم ما با وحدت و حضورشان دشمن را ناامید کردند.

حجه‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: یکی از آثار درخشان و طلایی حماسه ۹ دی ماه این است که به دوست و دشمن فهماند، مردم ما بصیر هستند. قانون اساسی، اسلام، انقلاب، خون شهدا و ولایت فقیه را از عملکرد برخی افراد اختلاسگر، دزد و مسئولان بد عمل جدا می‌کنند.

امام جمعه نیشابور ابراز کرد: مردم ما می‌‌دانند که راه امام و ولایت فقیه راه عزت و امینت کشور است و اگر چند نفر مزدور و نفوذی کار خلافی می‌کنند مردم با حضورشان در ۹ دی یا سایر برنامه‌ها به دنیا نشان می‌دهند که حساب اصل انقلاب را از مشکلات و گرفتاری‌هایی که پیش می‌آید جدا می‌کنند و پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند.

وی با ذکر این نکته که ما فرزند عاشورا هستیم، تصریح کرد: در عاشورا تحریم بود، تهدید بود، کشتن بود و اسارت بود اما راه، راه درستی بود و حضرت زینب(س) و اهل بیت راه را ادامه دادند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620437

مهمترین اخبار ایران و جهان: