نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 12:50

گشایش نمایشگاه «مدرسه انقلاب» با حضور استاندار کردستان

دوازدهمین نمایشگاه «مدرسه انقلاب» با حضور استاندار کردستان به مناسبت ایام الله دهه فجر در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره مدرسه انقلاب که در محل دبیرستان دخترانه ایران واقع در  ناحیه منفصل شهری نایسر با هدف هویت‌بخشی به دانش  آموزان برگزار شد، اظهار کرد: نمود استعداد، انگیزه، کار و تلاش دانش آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در قالب برپایی نمایشگاه، مصداق جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه امروزه کشور ما درگیر جنگ نرم و یا غیر نظامی است، افزود: دشمن وارد جنگ ادراکی شده و تلاش دارد از درون محتوای ما را به چالش بکشند و با ورود به افکار نسل جوان به اهداف شوم خود دامن زند.

استاندار کردستان در ادامه هوشیاری جوانان، نوجوانان و دانش آموزان در مقابل طراحی دشمنان را لازمه جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: با تولید محتوا در قالب برپایی نمایشگاه و با استفاده از زبان هنر، هنرمندانه نسبت به آگاه‌سازی جامعه بکوشیم تا در دام این جنگ روانی گرفتار نشویم و در این نبرد بازنده نباشیم.

زارعی‌کوشا بر لزوم بصیرت‌افزایی و ارتقای سواد رسانه نوجوانان و دانش آموزان تاکید کرد و خطاب به دانش‌آموزان عضو این انجمن یادآور شد: با بررسی خط مشی جنگ رسانه‌ای دشمن از طریق رسانه‌ها، مهم‌ترین رسالت شما به عنوان سکان‌دار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی، دشمن‌شناسی است چرا که دشمن با استفاده از ابزار رسانه در تلاش است کنترل فکری شما را به دست بگیرد.

وی روایت‌گری واقعه انقلاب اسلامی از زبان دانش آموزان را ارزشمند و موثر برشمرد و گفت: دشمن با سناریوی فریب و دروغ پراکنی سعی در تفرقه‌افکنی ما دارد، لذا انجمن‌های اسلامی باید سواد رسانه‌ای دانش آموزان را افزایش دهند و با طراحی الگوی آموزش سواد رسانه‌ای به نوجوانان آنان را در مقابل هجمه دشمنان صیانت کنند.

استاندار کردستان همراه با جمعی از مسوولین از نمایشگاه "مدرسه انقلاب" بازدید کردند‌ و هنرنمایی دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی  را مورد تجلیل قرار دادند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663937

مهمترین اخبار ایران و جهان: