نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 11:06

حمایت از مقاومت موضع همیشگی ایران است

معاون اجرایی رئیس جمهور تأکید کرد:حمایت از مقاومت موضع همیشگی ایران است.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،محسن منصوری،معاون اجرایی رئیس جمهور در کنفرانس بین المللی بشر دوستانه حمایت از فلسطین اظهار داشت:بیش از ۱۰۰ روز از مقاومت جانانه مردم غزه مقابل نسل کشی اسرائیل می گذرد اما روز به روز به اقتدار مقاومت اضافه می شود.

وی ادامه داد: بحران سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی در سطح دنیا متبلور یافته و امروز محور مقاومت صرفا فلسطین،لبنان،سوریه و عراق نیست بلکه همه دست به دست هم دادن تا جهان را از وجود این رژیم پاک کنند.

منصوری با اشاره به دیپلماسی فعال ایران در خصوص غزه، افزود:در لبنان حضور حزب الله،در سوریه مقاومت مردم سوریه صحنه را به نفع مقاومت تغییر داده ،در عراق و یمن نیز محور مقاومت اثر گذار بوده و عمود خیمه مقاومت ایران است و ایران امروز بدون ترس مقتدرانه از آرمان فلسطین حمایت می کند.

وی با اشاره به تلاش مثال زدنی  سپاه در این روزها،افزود:ما خواهان امنیت برای همه به ویژه غزه هستیم.بخش مهمی از جنگ امروز جنگ رسانه ای است و باید جبهه مقاومت تقویت شود و راوی این جنگ علاوه بر تربیون ها، هنرمندان هستند .

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه باید ذات رئیس صهیونیستی ترسیم شود،گفت:نباید روایت از غزه صرفا احساس باشد و باید فرهنگ مقاومت را به تصویر بکشیم.

منصوری با تاکید بر اینکه حمایت از مقاومت موضع همیشگی ایران است،ابراز کرد:این نهضت فلسطین را خود مردم اداره می کنند.

وی تصریح کرد:امروز در اقصی نقاط دنیا شاهدیم که در متن کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مردم قیام می کنند و آرمان فلسطین فراگیر شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد:هلال احمر ایران در تقویت مسئله فلسطین اثر گذار بوده و به تقویت این جبهه کمک خواهد کرد.

منصوری با بیان اینکه هلال احمر حامی صلح است،افزود:در غزه نسل کشی اتفاق می افتد.شبکه گسترده هلال احمر می تواند بهترین راوی در طوفان الاقصی باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود:حمایت امدادی و بشر دوستانه ماموریت ذاتی این جمعیت است و امروز آزادی خواهان جهان قدرت بی پایانی دارند.

منصوری با اشاره نگاه متفاوت و معنی دار برخی کشورها به موضوع حقوق بشر، متذکر شد:همان آنها که با فوت یک خانم دنیا را علیه ما بسیج کردند امروز در مقابل کشته شدن ۲۵ هزار نفر در غزه سکوت کرده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644337

مهمترین اخبار ایران و جهان: