نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 21:50

تاثیرگذاری تقویت بنیه اعتقادی در مسیر شکوفایی سازمان ها

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های عقیدتی و سیاسی برای تقویت بنیه‌ اعتقادی کارکنان، بالندگی سازمانی، حضور موثر برای خدمت به مردم و کمک به فرمانده، بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز  در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد اظهارداشت: برنامه‌های عقیدتی و سیاسی برای تقویت بنیه‌ اعتقادی کارکنان، بالندگی سازمانی، حضور موثر برای خدمت به مردم و کمک به فرمانده، بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: آرامش، امنیت و توسعه احساس امنیت در جامعه مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.

وی گفت: مردم برای نیروی انتظامی خط قرمز هستند و باید با اقدامات انقلابی و جهادی و آنچه برگرفته از اعتقادات دینی و فرامین مقام معظم رهبری است، در مسیر ارتقای امنیت تلاش و خدمت کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: مردم همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور پر شور و گسترده داشته‌اند لذا امروز هیچ شأنی جز خدمت به مردم نداریم چون مدیون مردم و نظام هستیم.

سرهنگ شجاعی‌نسب گفت: تعامل در مجموعه‌های نظارتی وجود دارد و به مرحله‌ای رسیده‌ایم که شاهد توفیقات متعدد بدون حاشیه خاص هستیم.

 افزود: سال گذشته اردوی جهادی حضور روحانیون در بین رده‌های انتظامی استان بسیار تاثیرگذار بود و در یک دهه اخیر برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بین خانواده کارکنان انتظامی توجه و تلاش ویژه شده که در بستر خدمت به مردم انجام شده است.

وی گفت: وقوع جرم در خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها بسیار کمتر است که نشان از فرهنگ و تدین مردم این منطقه دارد.

حجت‌الاسلام محمدرضا عبداللهی، رئیس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هم در این آیین گفت: ۵۰ نفر از سال ۱۳۸۹ تاکنون در بین نیروهای انتظامی استان خراسان جنوبی حافظ کل قرآن کریم شده‌اند.

 وی افزود: کسب عنوان برترین دستگاه قرآنی از سال ۱۳۸۹ تاکنون افتخاری برای فرماندهی انتظامی استان بوده است.

وی گفت: کانال تخصصی قرآن کریم هم سال ۱۳۹۹ در استان تاسیس شد که اثرگذاری خوبی داشته است.

در این آیین حجت‌الاسلام ابراهیم صفورائی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام محمدرضا عبداللهی قدردانی شد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192781

مهمترین اخبار ایران و جهان: