نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 22:17

اجرای ۱۷۹ پروژه محرومیت زدایی در استان قزوین

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از اجرای ۱۷۹ پروژه محرومیت زدایی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های قرارگاه بسیج سازندگی در الموت اظهار کرد: ۱۷۹ پروژه عمرانی توسط قرارگاه بسیج سازندگی در قزوین ساخته می‌شود.

وی افزود: آبرسانی به ۱۴۶ روستا از طریق ۵ مجتمع آبرسانی از مهم‌ترین پروژه‌های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در قزوین است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: بازسازی و مرمت ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی در بازه زمانی دو ساله نیز از دیگر اقداماتی است که برای رفع چهره محرومیت از استان قزوین توسط این قرارگاه در دستور کار است.

وی ادامه داد: کارهای زمین مانده زیادی در استان داریم اما در یک بازه زمانی دو تا سه ساله می‌توان با اقدام جهادی بخش عمده‌ای از این مشکلات را از مردم و استان حل کرد.

رفیعی تاکید کرد: بسیج سازندگی با دقت و سرعت بالا برای رفع مشکلات این مردم در کنار آنها است و هر جا احساس شود که به کار جهادی نیاز است در خدمت مردم خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به توطئه دشمن در سال گذشته بیان کرد: دشمنان این ملت سعی کردند در یک بازه زمانی ۴۶ روزه ۳۸ هزار دروغ را بر ذهن و قلب این مردم وارد کنند اما تمام این دروغ‌ها و توطئه‌ها شکست خورد.

وی در پایان یادآور شد: وعده‌های خدا در حق ملت ایران محقق شده و می‌شود و تا زمانی که در کنار هم هستیم وعده‌های الهی محقق می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205281

مهمترین اخبار ایران و جهان: