نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 10:22

امدادرسانی به ۲۵ حادثه در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیروهای هلال احمر طی چهار روز گذشته به ۲۵ مورد حادثه در سطح استان امداد رسانی داشته اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با اشاره به تعطیلات اخیر به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب جمهوری اسلامی و برنامه های این ایام، تیم های امدادی برای خدمت رسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل بودند‌.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر طی چهار روز گذشته به ۲۵ مورد حادثه در سطح استان امداد رسانی داشته اند، افزود: ۱۹ مورد از این حوادث جاده ای، یک مورد کوهستان، یک مورد شهری بوده و چهار مورد هم به صورت حضوری خدمات گرفته اند.

کاوسی مجموع کل حادثه دیدگان را ۸۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۷۷ مورد از این افراد مربوط به حوادث جاده ای، دو نفر شهری، یک نفر کوهستان و چهار نفر مربوط به خدمات حضوری بوده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه با تلاش امدادگران  ۱۶ نفر در این حوادث نجات یافته اند، افزود: ۱۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر در محل به صورت سرپایی درمان شده است.

کاوسی خاطرنشان کرد: تعداد ۸۶ نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب ۳۸ تیم به حوادث اخیر امدادرسانی داشته اند.

انتهای پیام/69027

منبع: فارس
شناسه خبر: 1265037

مهمترین اخبار ایران و جهان: