نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 16:27

تبیین اندیشه‌های امام (ره) مصداق پاسداری از ارزش‌های اسلامی است

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) به عنوان الگو و سرمشقی برای همه مصداق پاسداری از ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجر گشت در مراسم گرامیداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بزرگ و بی نظیر در همه ابعاد مختلف سیاسی، دینی و اجتماعی بود و ضروری است ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی ایشان مطالعه و برای مردم تبیین شود.

وی بیان کرد: تکوین این شخصیت بزرگ جهان اسلام می‌تواند به عنوان الگو و سرمشقی برای تمامی مردم و مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) مصداق پاسداری از ارزش‌های اسلامی است.

حجرگشت از دیدگاه علمای مختلف به ویژه شهید مطهری در مورد امام راحل سخن گفته و افزود: شهید مطهری در دیداری با امام خمینی (ره) از ایمان واقعی این شخصیت بزرگ سخن گفتند و ایمان به هدف، ایمان به راه، ایمان به قول و عهد مردم و ایمان به خداوند را از اهداف امام راحل تا برپایی حکمت اسلامی بیان داشتند.

وی با اشاره به جمله‌ای از رهبر معظم انقلاب که «امام خمینی رهبری بی‌بدیل است»، افزود: امام خمینی (ره) به قرائت وصیت نامه شهدای جوان توجه ویژه داشتند و آن را به علما توصیه می‌کردند.

وی ادامه داد: امروزه وظیفه ما است که با شناخت بهتر اندیشه‌های امام همانند: خدمت بی منت به مردم در راه رسیدن به خدا و مبارزه با دشمن ثابت قدم بوده و با درک درست از شرایط موجود، الهام از آموزه‌های امام (ره)، فرامین رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259281

مهمترین اخبار ایران و جهان: