نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 16:29

انجام کارهای جهادی در جامعه روحیه خدمت را تقویت می کند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مسئولان باید در حرکتی جهادی فقر را ریشه کن کنند، گفت: انجام کارهای جهادی در جامعه روحیه خدمت را تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از جهادگران دانشگاهی استان کرمانشاه از برنامه‌های جهادی به عنوان کرامت اسلام و انقلاب یاد کرد.

وی با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، افزود: اسلام و به تبع آن مقام معظم رهبری به ما خط دهی می‌کنند و تمام برنامه‌های کرامت اصلاً سیره حضرات معصومین (ع) است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: الان جامعه دانشگاهی با همان انگیزه اسلام، کارهای جهادی انجام می‌دهند و مهم روحیه خدمت است و اینکه در این گونه کارها و برنامه‌های خداپسندانه، جوانی و پیری معنا ندارد.

علما بیان کرد: حضرات معصومین (ع) با وجود تمام مشکلاتی که داشتند برای ما همه موارد زندگی، اعم از معنویت و اقتصادی را به یادگار گذاشتند تا همه ما بتوانیم در برنامه‌هایی عام المنفعه حضور یابیم و کرامت اسلام را به رخ بکشیم.

وی خاطر نشان کرد: اساس کرامت، بخشی از محتوای غنی و قدرتمند اسلام است و باید مسئولان آستین همت را بالا بزنند و با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در حرکتی همه جانبه فقر و مشکلات را ریشه کن کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1230581

مهمترین اخبار ایران و جهان: