نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 16:28

جشن فوتبال پایه ویژه کودکان زیر ۱۰ سال در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل-رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: جشن فوتبال پایه ویژه کودکان زیر ۱۰ سال بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام اواخر اردیبهشت ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان اردبیل و دستگاه‌های متولی جشن فوتبال پایه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اواخر اردیبهشت ماه امسال در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن فوتبال پایه ویژه کودکان زیر ۱۰ سال است، گفت: جشن فوتبال پایه با حضور کودکان و خانواده‌هایشان و مدیران مدارس فوتبال و مربیان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد که همراه با برنامه‌های استعدادیابی و شور و نشاط و برنامه‌های فرهنگی و شاد خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: مدیران مدارس فوتبال و مربیان تیم‌ها می‌توانند لیست تیم و کودکان را تا ۲۴ اردیبهشت ماه به هیأت فوتبال استان اردبیل ارائه کنند تاهماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این جشن در اردبیل صورت گیرد.

نوتاش خاطرنشان کرد: جشن فوتبال پایه همراه با بازی‌ها به صورت فستیوال و کارگاهی و انجام حرکات انفرادی با توپ و هیجان و سرگرمی خواهد بود و هدف ایجاد شور و نشاط و استعدادیابی در بین کودکان علاقه مند به رشته ورزشی فوتبال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1202837

مهمترین اخبار ایران و جهان: