نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 11:30

لزوم اعلام شرایط بحرانی در گرمی

گرمی -نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جاری شدن سیل ویرانگر در شهرستان گرمی باید شرایط بحرانی اعلام شود تا بتوانیم با بسیج تمام امکانات اقدام کنیم.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به وقوع سیل ویرانگر در گرمی اشاره و اظهار کرد: دیشب و امروز پیگیر سیل و رخداد ناشی از این حادثه تلخ در منطقه بودم و در جلسه‌ای که با مدیریت بحران در تهران داشتیم قرار شد مسئولان کشوری از مناطق سیل زده بازدید کنند.

وی با دعوت از وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران برای انجام سفر اولویت‌دار به گرمی و انگوت خاطرنشان کرد: امروز معاون سازمان مدیریت بحران کشور از منطقه بازدید می‌کند تا در جریان آخرین وضعیت جاری شدن سیل در گرمی قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از مسئولان استانی خواست؛ با توجه به قطعی آب و برق در برخی از مناطق و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی در شهرستان گرمی شرایط بحرانی اعلام کنند.

اسماعیلی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با حضور در منطقه تلاش مسئولان امر را در امدادرسانی به حادثه دیدگان مورد رصد و پایش قرار داده و با استفاده از ابزارهای نظارتی با مسئولان کم کار و بی تفاوت در این حادثه برخوردی جدی انجام شود.

وی از معاون استاندار اردبیل و مدیران پای کار در رسیدگی به حادثه سیل اخیر در گرمی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در کمترین زمان با برآورد خسارت سیل جبران خسارت و غرامت پرداختی را به کشاورزان و دامداران منطقه شاهد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1254481

مهمترین اخبار ایران و جهان: