نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 15:32

هیئت های ورزشی دوره های استعدادیابی بانوان را در اولویت قرار دهند

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: لازم است هیئت های ورزشی با برنامه ریزی منسجم ،دوره های مربیگری،داوری و استعدادیابی بانوان را اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز اظهار داشت: در اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه و توجه ویژه ای به حوزه ورزش بانوان در سطح استان داریم و پیگیر اعتبارات برای تقویت و رشد این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: با همه توانمان در جهت توسعه ورزش استان بخصوص ورزش بانوان تلاش خواهیم کرد تا موانع و مشکلات را رفع نماییم تا موفقیتهای بیشتربانوان ورزشکارمان در میادین ورزشی راشاهد باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان  از نواب رئیس هیئت های ورزشی استان خواست تا ضمن بازدید از فضاها، اماکن ورزشی و باشگاهها و شهرستان ها، برنامه عفاف و حجاب را در فعالیت های ورزشی مد نظر قرار دهند.

خادمی با بیان اینکه ۳ اردوی تیم ملی در رشته نجات غریق، تیراندازی و استعدادیابی بسکتبال و فوتبال به میزبانی هرمزگان در سال گذشته برگزارشد، اظهارکرد: استان هرمزگان در سال گذشته میزبان مسابقات لیگ کشوری در رشته های فوتبال ساحلی، هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، بدمینتون و قایقرانی بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261237

مهمترین اخبار ایران و جهان: