نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 13:34

ستیز با فضای مجازی سر به صخره کوفتن است

تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: فضای مجازی، واقعیت دنیای ما است و چه بخواهیم و چه نخواهیم وجود دارد لذا ستیز آن سر به صخره کوفتن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در آئین رونمایی از نسخه سوم نرم افزار مجموعه آثار امام خمینی (ره) گفت: امروز روز مبارکی است، در آستانه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هستیم و نیز در آستانه حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم و این کار ارزشمندی که در خصوص آثار امام (ره) صورت گرفته است، جای تقدیر دارد.

وی افزود: جا دارد از همه دوستان به خصوص مجموعه مرکز نور که قریب ۳۰ سال است با کارهای آنها آشنا هستیم، تشکر کنم.

وی با گرامی داشتن یاد امام (ره)، فرزندان امام (ره) و شهدای انقلاب با اشاره به فضای مجازی اظهارداشت: در مواجهه با فضای مجازی که سابقا به صورت و با نام کامپیوتر معروف بود، خیلی‌ها از جمله برخی متدینین و مقدسین مواجهه انجام می‌دادند و این مواجهه مانند زمانی بود که بلندگو اختراع شد؛ اما اینها واقعیت‌هایی است که خوب یا بد ما امکان نفی آنها را نداریم. حتی هیچکس نمی‌تواند آنها را نفی کند زیرا اینها واقعیاتی است که خود را به جهان تحمیل کرده و ما باید آنها را مدیریت کنیم.

سیدحسن خمینی در ادامه تصریح کرد: خیلی‌ها به دنبال تغییر جهان بوده‌اند، خیلی‌ها به دنبال تفسیر جهان هستند؛ اما ما باید به دنبال استفاده از جهان باشیم و فضای مجازی، وب و انواع و اقسام و شمول آن واقعیت‌های دنیای ما هستند و چه بخواهیم، چه نخواهیم وجود دارند و هر گونه ستیز با این واقعیت‌ها، سر به صخره کوفتن است.

در حال تکمیل…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246681

مهمترین اخبار ایران و جهان: