نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 08:48

ابلاغ پیام دبیر شورای نگهبان به خانواده شهید «مقداد مهقانی»

گرگان- در آستانه چهلمین روز شهادت پُرافتخار شهید مدافع حرم، مقداد مهقانی، جمعی از مسئولان و رئیس دفتر نظارت و بازرسی گلستان با خانواده این شهید دیدار و پیام دبیر شورای نگهبان را ابلاغ کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه و در آستانه چهلمین روز شهادت پُر افتخار شهید مدافع حرم، مقداد مهقانی، جمعی از مسئولان و مدیران دفتر نظارت استان و شهرستان علی آبادکتول با خانواده این شهید دیدار کردند.

در این دیدار حمیدرضا بهمنی نژاد، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات گلستان پیام حضرت آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان را به خانواده آن شهید تقدیم کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: ضمن پاسداشت یاد و خاطره امام راحل خمینی کبیر (ره) و همه شهدا، بالاخص مقداد عزیز که شبکه بزرگ و سراسری نظارت توفیق همکاری هشت ساله در عرصه مهم انتخابات را با ایشان داشته است، از محضر خداوند برای آن مجاهد به عرش پیوسته رحمت و رضوان الهی و هم جواری با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را طلب می‌کنم.

بهمنی نژاد گفت: از افتخارات شبکه نظارت شورای نگهبان برخورداری از افرادی نظیر شهید مقداد مهقانی است که در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حفظ امنیت کشور عزیزترین دارایی خود را در طبق اخلاص نهاده و در این راه به شهادت رسیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1212837

مهمترین اخبار ایران و جهان: