نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 21:40

چرا هافبک استقلال مصدوم شد؟/ میرزایی: باوفا هستیم که با ۲۵ درصد دریافتی زندگی می‌گذرانیم

هافبک استقلال گفت: بازیکنان ما ۲۵ تا درصد دریافتی داشته‌اند. شرایط ما با سایر تیم‌ها که ۸۰_۷۰ درصد پول گرفته‌اند برابر نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا میرزایی درمورد پارگی رباط صلیبی خود، اظهار داشت: قسمت و تقدیر پروردگار اینگونه بود که در بازی آخر لیگ به این شکل مصدوم شوم‌. هر وقت برای استقلال بازی کردم، صد خود را گذاشتم و با تمام توان، انرژی و انگیزه‌ام تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم به کار می‌گیرم.

وی افزود: من در بازی با تراکتور بدون گرم کردن به زمین آمدم. یک بازیکن استارتر هستم و سعی می‌کنم پشت دفاع حریف خیلی استارت بزنم. به همین دلیل بدن من خیلی تحلیل رفت. قسمت و تقدیر این بود اما خدا را شکر هواداران باوفایی داریم.

هافبک مصدوم استقلال تاکید کرد: در این چند روز که این مصدومیت بد برای من به وجود آمد، خیلی حال روحی‌ام بد بود اما امروز که به ورزشگاه آمدم، تیم را دیدم و مقداری از لحاظ روحی بهتر شدم. خیلی هواداران را دوست داشته و دوست دارم تا زمانی که خوب می‌شوم به همین شکل از من حمایت کنند تا بتوانم با انگیزه و روحیه مضاعف و دوچندان بازگردم.

میرزایی درمورد زمان عمل جراحی خود گفت: ۸_۷ روز دیگر منتظر می‌مانم تا پس از خوابیدن ورم و التهاب پایم، جراحی کنم.

وی درخصوص اینکه گفته بودند دوست دارند پرسپولیس به فینال بیاید تا استقلال انتقام خود را از این تیم بگیرد، عنوان کرد: انتقام بحث جداگانه‌ای دارد اما هرتیمی به فینال بیاید باید با صد در صد توان خود بازی کرده و برنده باشیم. امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی هدیه کنیم زیرا تیم خیلی خوبی امسال داشتیم و مقداری بدشانسی آوردیم. 

هافبک تیم استقلال اضافه کرد: بازیکنان ما خیلی با وفا و باوجود هستند‌. با این درصد کمی که گرفته‌اند اداره زندگی خیلی سخت است. بازیکنان ما ۲۵ تا درصد دریافتی داشته‌اند. شرایط ما با سایر تیم‌ها که ۸۰_۷۰ درصد پول گرفته‌اند برابر نبود.

میرزایی درخصوص اینکه باشگاه استقلال باید طلب استراماچونی را پرداخت می‌کرد، گفت: این موضوع درست است اما تیم‌های دیگر خیلی جلوتر پول های خود را پرداخت کرده و درصد خود را به این میزان رساندند اما گذشت. یک فینال داریم و باید با بردن آن قهرمان شویم.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236537

مهمترین اخبار ایران و جهان: