نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 18:10

جهادی ها پای کار واکسیناسیون دام آمدند

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت : این رزمایش‌ در بخش توکهور و هشتبندی در قالب ۵ اکیپ دامپزشکی در ۴۷ روستای بخش توکهور و هشتبندی اجرا میشود که طی آن ۳۰هزار راس دام سبک با واکسن های ppr و آبله واکسینه می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اصغرصادقی مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان ظهر امروز اظهار کرد: رزمایش های خدمات جهادی دامپزشکی دارای واژه‌ای ارزشمند است که در مجموعه ارزشی و انقلابی ما جایگاه ویژه‌ای دارد و آن هم جهادی بودن این رزمایش است. 

سرهنگ صادقی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که اگر بخواهیم این انقلاب سر و سامان یابد مستلزم کار جهادی هستیم، عنوان کرد: کار جهادی چهار اثر بسیار مفید دارد از این جهت که مردم را به دین و انقلاب و معنویت و جهادگران را به نورانیت سوق می‌دهد لذا نباید آن را دست کم گرفت. 

دکتر فخرآبادی مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان اظهار داشت:  این رزمایش طی ۳ روز با همکاری اکیپ های دامپزشکی استان و مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی سپاه امام سجاد(ع)، نیروهای جهادی و بسیجی منطقه انجام میشود.
 
دکتر فخرآبادی پایداری جمعیت دام عشایر انجام رسالت تامین امنیت غذایی، افزایش بهره‌وری در تولیدات دامی عشایر و روستاییان و کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام را از اهداف رزمایش‌های  خدمات جهادی برشمرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1238237

مهمترین اخبار ایران و جهان: