نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:12

سردار فدوی: در بسیاری از استان ها ۱٠٠ درصد طرح های آبرسانی سپاه محقق شده است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به ظرفیت های فراوان کشور و بسیج سازندگی، گفت: در استان های مختلف مانند خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد که از منابع آبی خوبی برخوردارند روستاهای زیادی از آب آشامیدنی بی بهره بودند که با تلاش قرارگاه و همکاری دستگاه ها تا ۱۰۰ درصد طرح های آبرسانی محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران در آیین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان و مدیران آبفا، راهداری، جهاد کشاورزی، آبخیزداری استان قزوین در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جهاد در راه خدا از مسیرهای مختلف می گذرد که بزرگترین آن خدمت به مردم برای خشنودی خدای متعال است.

وی اضافه کرد: خدای متعال در کلام وحی انسان را به احسان و نیکی سفارش می کند و چارچوب های این مسیر را برای مسلمین ترسیم کرده است. خدمت به محرومین سعادتی بزرگ است که خدای متعال برعهده جامعه قرار داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: هدف ما خدمت به مردم است که بسیج، سپاه پاسداران و دولت ظرفیت بزرگی را پای کار آوردند تا به سهم خود باری از دوش مردم برداریم.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به خدمات شایسته جهاد سازندگی در دوران انقلاب گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل جهاد سازندگی بسیاری از مشکلات مناطق محروم را برطرف کرد و اگر جهاد سازندگی ادغام نمی شد امروز هیچ نقطه محرومی در داخل کشور نبود.

سردار فدوی بیان کرد: قرارگاه پیشرفت امام حسن مجتبی(ع) با الهام از جهاد سازندگی و به دستور رهبر انقلاب فعالیت می کند و حل مشکلات برزمین مانده را ممکن سازد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به ظرفیت های فراوان کشور و بسیج سازندگی گفت: در استان های مختلف مانند خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد که از منابع آبی خوبی برخوردارند روستاهای زیادی از آب آشامیدنی بی بهره بودند که با تلاش قرارگاه و همکاری دستگاه ها تا ۱۰۰ درصد طرح های آبرسانی محقق شده است. 

وی در پایان گفت: قزوین جزو استان های خشک نبوده و‌ چالش های بی آبی که در سال های اخیر تشدید شده با مدیریت جهادی و علمی قابل حل است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397637

مهمترین اخبار ایران و جهان: