نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 12:03

اجرای ۸۵ پروژه برای ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران در سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ۸۵ پروژه به‌صورت هم‌زمان در این استان برای افزایش خدمات‌رسانی عمومی در حال اجرا است تا رضایت مسافران، زائران و گردشگران را بیش‌ از پیش فراهم سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در پانزدهمین جلسه خدمات سفر و زائران استان سمنان اظهار کرد: افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران و زائران، جذب گردشگران، افزایش مدت ماندگاری مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای را در پی دارد.

وی افزود: در راستای ارتقای خدمات گردشگری به مسافران، نرم‌افزار معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ... استان سمنان در مراحل پایانی است و به‌زودی رونمایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در حال حاضر اجرای ۸۵ پروژه به‌صورت هم‌زمان در استان سمنان برای افزایش خدمات‌رسانی عمومی در دست اقدام است تا رضایت مسافران، زائران و گردشگران را بیش‌ از پیش فراهم سازد.

کرم‌زاده خاطرنشان کرد: ایجاد بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی در ورودی شهرستان‌ها می‌تواند رونق اقتصادی، اشتغال‌آفرینی و کاهش تصادفات جاده‌ای را به همراه داشته باشد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433681

مهمترین اخبار ایران و جهان: