نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 19:46

از معطلی عجیب خبرنگاران تا ادامه ساخت و ساز ورزشگاه آزادی در روز بازی پرسپولیس و آلومینیوم

خبرنگاران برای پوشش بازی پرسپولیس و آلومینیوم با شرایط عجیبی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.

 

* تونل ورزشگاه آزادی با تعمیرات و به روزرسانی‌های انجام شده به شرایط مناسبی رسیده و نیمکت‌های این استادیوم نیز تعویض شده‌اند.

* تعدادی از اهالی رسانه برای ورود به ورزشگاه با شرایط بسیار عجیبی مواجه شدند. این نفرات ابتدا قصد ورود به استادیوم از طریق تونل را داشتند که به آنها اعلام شد باید از درب الله ورود کنند اما وقتی این نفرات به این محل رسیدند، به آنها اعلام شد باید شورای تامین اعلام کرده تا مشخص شدن وضعیت مانع ورود خبرنگاران شوند. این موضوع سبب شد این نفرات حدود ۴۰ دقیقه پشت در معطل بمانند.

* کادرفنی ۲ تیم پس از ورود به ورزشگاه، به ارزیابی کیفیت زمین پرداختند‌.

* روی سکوهای ورزشگاه آزادی طرح موزاییکی کاپ قهرمانی با عدد ۱۵ که به معنای تعداد قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر است، درج شده بود.

* همزمان با برگزاری بازی عملیات بهسازی در ورزشگاه آزادی جریان داشت.

* گروه آنالیز تیم ملی فوتبال با همراه دلشتن تجهیزات برای تصویربرداری از این مسابقه به ورزشگاه آمده بود.

* در این مسابقه از پایه چرخشی جدید دوربین تصویربرداری صدا و سیما رونمایی شد.

* طرح موزاییکی # قرآن_ نمی‌سوزد به زبان فارسی و انگلیسی در واکنش به هتاکی به قرآن کریم روی سکوهای ورزشگاه اجرا شد.

* بازیکنان سکونشین تیم آلومینیوم به جای حضور روی سکوها در جایگاه ویژه حضور یافتند.

* محمد محمدی، معاون ورزشی پرسپولیس که پس از پایان فصل از این باشگاه جدا شد و در حال حاضر به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب مشغول فعالیت است، در ورزشگاه حضور یافت. البته او پس اط مطلع شدن از حضور رضا درویش در جایگاه ویژه در محل دیگری مستقر شد. او البته دقایقی همراه با سرپرست شرکت توسعه و تجهیز به ارزیابی وضعیت ورزشگاه پرداخت.

* هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در کنار رضا درویش حضور داشت‌.

* با وجود گذشت حدود ۱۰ دقیقه از شروع مسابقه با توجه به پر بودن ظرفیت جایگاه ویژه، تعدادی از عوامل تیم آلومینیوم پشت در این جایگاه مستقر بودند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434581

مهمترین اخبار ایران و جهان: