نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 22:53

مدیران قبل شکایت از خبرنگاران با من هماهنگ کنند

گرگان-استاندار گلستان گفت:مدیران بایدقبل شکایت ازخبرنگاران بامن هماهنگ کنند،امروزباتهاجم فرهنگی که به راه افتاده جنس دشمنی‌هاتغییرکرده و در عرصه دفاع از انقلاب رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه برای تحقق حکمرانی متعالی نقش و جایگاه رسانه باید درک شود، اظهار کرد: پاسخگو نبودن بخشی از مسئولان یکی از دغدغه‌های اصحاب رسانه استان است و مسئولان باید سوال منطقی و عالمانه را پاسخگو باشند.

وی از پیگیری مطالبات خبرنگاران خبر داد و افزود: حتماً به پرسشگری‌های اصحاب رسانه پاسخ داده می‌شود تا با توضیح لازم رفع ابهام کنیم و مدیرانی که پاسخگو رسانه‌ها باشند در جشنواره شهید رجایی معرفی خواهند شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه برای افزایش تعاملات باید سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهیم، گفت: با پیگیری‌های انجام شده کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه برای مدیران برگزار می‌شود.

زنگانه با اشاره به اینکه در مرحله اول تمام حملات بر علیه من هست و من شخصاً شکایت نکردم و تمام مدیران باید قبل از شکایت از خبرنگاران با من هماهنگ کنند، متذکر شد: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی که به راه افتاده جنس دشمنی‌ها تغییر کرده و در عرصه دفاع مطهر از انقلاب رسانه‌ها افسران جنگ‌نرم هستند.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از خبرنگاران گلستان از تسهیلات تبصره ۱۶ استفاده کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434781

مهمترین اخبار ایران و جهان: