نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:38

مشکلات آبرسانی به روستاهای لامرد فارس رفع می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری و رفع مشکلات پروژه آبرسانی به روستاهای لامرد فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، رئیس سازمان بازرسی کل کشور قول مساعد داد که رفع مشکلات پروژه آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد را تا زمان اتمام آبرسانی کامل به روستاها از دستگاه‌های ذیربط پیگیری کند و به بازرس کل فارس برای نظارت بر تکمیل پروژه و انتقال شبکه آب‌رسانی به همه روستاهای منطقه ماموریت داد.

 ذبیح‌الله خداییان یکشنبه در جریان بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد قول مساعد داد که مشکلات و چالش‌های پیش روی این پروژه تا مرحله نهایی پیگیری شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: شهرستان‌های لامرد و مهر با توجه به ظرفیتی که دارند از استعداد لازم جهت رشد اقتصادی برخوردار هستند که تاکنون مغفول مانده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به برخی از ظرفیت‌های این منطقه از جمله نزدیکی به خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت ها شایسته نیست که در این مناطق شاهد عدم برخورداری روستاها از آب آشامیدنی و بهداشتی باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که مسئولان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

خداییان با تاکید بر اینکه باید با کمک مسئولان و خیران زمینه رشد و توسعه روستاها را فراهم کرد، گفت: از این طریق می توان جلوی مهاجرت روستاییان به شهرها را گرفت و دامداری و کشاورزی را رونق داد.

پایان پیام/ ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429081

مهمترین اخبار ایران و جهان: