نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 19:09

پرداخت حدود ۴۰۰ میلیارد ریال کمک‌های موردی به نیازمندان خراسان‌جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال در راستای رفع مشکلات فوری مراجعان و ارائه مساعدت های موردی به نیازمندان بیش از ۳۹۱ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال به نیازمندان کمک شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کمیته امداد امام (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان ارائه می‌کند که یکی از این خدمات ارائه کمک‌های موردی است.

وی ادامه داد: در راستای رفع مشکلات فوری مراجعین و ارائه مساعدت های موردی به نیازمندان به ۶۵ هزار و ۵۶۲ نفر بیش از ۳۹۱ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال در بخش اعتبارات دولتی و درآمدهای مردمی به مددجویان تحت حمایت و افراد غیر تحت حمایت به صورت بلاعوض پرداخت شد.

حسینی با بیان اینکه خدمات حمایتی امداد با در نظر گرفتن مشکلات آنها ارائه می شود، تصریح کرد : این کمک‌ها بیشتر در راستای توانمند سازی خانواده ها و با رویکرد ارائه خدمات هدفمند و مؤثر برای حل ریشه ای از خانواده ها به صورت کمک معیشت، هزینه های درمانی و خرید لوازم پزشکی و توانبخشی، مسکن ، لوازم زندگی، کفن و دفن ، ازدواج، توانمند سازی، بدهی و معوقات بود.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت کمک موردی براساس ضوابط خاص برای رفع برخی نیازهای ضروری و فوری نیازمندان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429437

مهمترین اخبار ایران و جهان: