نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 20:25

بررسی تأمین منابع ارزی واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون صنایع مجلس

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی تأمین منابع ارزی واردات خودروی کارکرد به کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: این جلسه با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز، موضوع تأمین منابع ارزی واردات خودروی سواری کارکرده به کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: در این جلسه منابع ارزی مختلف برای تأمین منابع ارزی واردات خودروی سواری کارکرده مطرح شد که رئیس کل بانک مرکزی نیز موافقت خود را بری تأمین منابع ارزی واردات خودروی کارکرده از هر یک از این محل‌ها اعلام کرد.

جدی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین صحبت‌هایی درباره تعرفه خودروهای وارداتی و مسائل دیگر درباره این خودروها مطرح شد که البته هنوز آیین‌نامه اجرایی آن تدوین نشده است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت بنا شد تا در یک ماه آینده جلسات جداگانه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صمت در کمیسیون برای بررسی منابع ارزی و همچنین تعرفه واردات خودروهای سواری کارکرده به کشور داشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1399237

مهمترین اخبار ایران و جهان: