نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 09:38

3 فلسطینی در نابلس به شهادت رسیدند

در درگیری صبح امروز در نابلس، نظامیان صهیونیست 3 فلسطینی را به شهادت رساندند و پیکرهای آن‌ها را با خود به مکان نامعلومی بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درگیری صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۵ جولای)، در درگیری ارتش رژیم صهیونیستی در ایست امنیتی این رژیم در نزدیکی کوه «جرزیم» در نابلس به شهادت سه فلسطینی منجر شد. 

 

 

وبگاه فلسطینی «شهاب»، با انتشار تصاویری از این درگیری، نوشت: ارتش رژیم اشغالگر با انتشار بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که چند فلسطینی داخل یک خودرو را از پای درآورده و مدعی شد که این افراد به سمت نیروهای اسرائیلی تیراندازی کرده‌ بودند و در خودروی مذکور، سلاح M۱۶ کشف شده است.

 

«احمد جبریل» سخنگوی سازمان هلال احمر در فلسطین اعلام کرد که پس از این درگیری، آمبولانس‌های ما به محل درگیری اعزام شدند اما رژیم صهیونیستی مانع امداد رسانی شد. تا به این لحظه، جزئیاتی از شمار افرادی که در این خودرو بودند در دست نیست غیر از آن‌چه که رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

از سوی دیگر، شاهدان عینی می‌گویند که آمبولانس‌های اسرائیل فورا به محل درگیری رسیدن و سه جوان فلسطینی را به نقطه‌ای نامعلوم بردند و اطلاعی از سرنوشت آن‌ها در دست نیست.

این در حالی است که شب گذشته نیز، منابع خبری صهیونیستی و فلسطینی خبر دادند که یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان اسرائیلی در نزدیکی «حواره» واقع در جنوب نابلس (شمال کرانه باختری) هدف چند گلوله قرار گرفت. نظامیان اسرائیلی محل این عملیات را محاصره کرده‌اند و اجازه ندادند کسی در این منطقه تردد کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین، هشت گلوله به سمت این اتوبوس شلیک کردند و بلافاصله موفق شدند از محل عملیات فرار کنند. هنوز جزئیاتی درباره تلفات احتمالی این عملیات اعلام نشده است.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1400581

مهمترین اخبار ایران و جهان: