نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 15:44

شاکری: فکری قبل از اینکه سرمربی تیم باشد با بازیکنان رفیق است/ ۴ گل تاکتیکی به استقلال زدیم

مهاجم تیم فوتبال هوادار مدعی است شاگردان محمود فکری در دیدار مقابل استقلال چهار گل تاکتیکی به ثمر رسانده‌اند.

یونس شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با ابراز خرسندی از پیوستن به هوادار گفت: دوست داشتم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم به همین خاطر هوادار را انتخاب کردم. هوادار یک تیم تهرانی است که حاشیه‌ای ندارد. ما کادر فنی خوبی داریم و خوشبختانه بازیکنان فوق‌العاده‌ای به هوادار اضافه شده‌اند و فکر می‌کنم پیروزی ما در بازی مقابل استقلال عیار تیم را نشان داد. 

 

وی در ادامه تأکید کرد: طبیعتاً ما و استقلال از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی نداشتیم، ولی تیم ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و چهار گل تاکتیکی به استقلال زدیم. من به موفقیت این تیم امیدوارم و معتقدم هوادار حریف سرسختی برای تیم‌های لیگ‌ برتری خواهد بود. 

شاکری در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند عملکرد نه‌چندان خوب خودش در فصل گذشته را جبران کند، گفت: بعد از مصدومیتی که داشتم شرایط برای من سخت بود و فصل گذشته هم ترافیک شدیدی در خط حمله گل‌گهر وجود داشت. مطمئناً برای فصل بعد انگیزه خیلی زیادی دارم و در این چند سال هم هر وقت تیمم را عوض کردم اتفاقات خوبی برای من رخ داد. 

مهاجم تیم فوتبال هوادار راجع به کار کردن با محمود فکری یادآور شد: او قبل از اینکه سرمربی تیم باشد با بازیکنان رفیق است و خوشبختانه جو خوبی در تیم ما وجود دارد. امیدوارم نتایج خوبی در فصل آینده بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1373681

مهمترین اخبار ایران و جهان: