نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 17:36

نظام پیشنهادات در کمیته امداد اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل- مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل گفت: با هدف تسهیل‌گری در دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی و پرسنل، نظام پیشنهادات در کمیته امداد استان اردبیل راه‌اندازی شد.

بهنام آریک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم نیک‌اندیش و خیرخواه استان اردبیل می‌توانند با پیشنهادات خود در تصمیم‌سازی برای مدیریت جریان خیر و احسان در استان اردبیل و پویایی سازمان‌های حمایتی مشارکت کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این اقدام گسترش و توسعه برنامه‌ریزی‌ها در بهره‌گیری از همفکری کارکنان و عموم مردم نوعدوست در تصمیم سازی‌های مدیریتی است.

اریک بیان کرد: نظام پیشنهادات می‌تواند بستر خوبی را فراهم کند تا مدیران ارشد در تصمیم‌گیری درست و همچنین بهبود عملکرد و ارتقای خدمات به نیازمندان گام‌های مؤثری را بردارند.

وی افزود: با جلب مشارکت گروه‌های مختلف در قالب نظام پیشنهادات به راحتی می‌توان بسترهای اعتلای خدمات به نیازمندان و بهبود عملکرد و کارایی مؤثر را فراهم کرد.

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این راستا کمیته امداد استان اردبیل آماده دریافت تمام ایده‌ها، نظرات و طرح‌های پیشنهادی حوزه‌های تخصصی همکاران و مردم نیکوکار است.

آریک اضافه کرد: مردم خیراندیش استان اردبیل می‌توانند با پیشنهادات خود در تصمیم‌سازی برای مدیریت مناسب جریان خیر و احسان در استان و پویایی و تحرک بخشی سازمان‌های حمایتی مشارکت جدی را داشته باشند.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: مراجعین پس از ورود به سامانه از قسمت پیشنهادهای مردمی، نسبت به ثبت پیشنهاد خود می‌توانند اقدام لازم و مؤثر را انجام دهند.

آریک با اشاره به شرایط سخت پیشنهادات در این سامانه گفت: پیشنهادها باید در راستای بهبود اهداف و برنامه‌های امداد، بهبود فرایندهای فعلی، ارتقای ارائه خدمات امداد و مطلوبیت وضعیت خدمت‌رسانی به نیازمندان، توسعه مشارکت مردم در رفع نیاز مددجویان و توانمندسازی فکری و معیشتی خانوارهای تحت حمایت این نهاد باشد.

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: پس از ثبت پیشنهاد در سامانه Pishnahadat.emdad.ir کد پیگیری به پیشنهاد دهنده‌ها تخصیص می‌یابد که می‌توانند تمام مراحل بررسی پیشنهاد خود را در سامانه پیگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430881

مهمترین اخبار ایران و جهان: