نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 15:38

امسال شهر مشهدریزه تایباد قطعی آب نداشت

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدریزه تایباد گفت: در تابستان امسال این شهر دچار قطعی آب همانند سال های گذشته نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، رحیم حکیمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در فصل تابستان امسال شهر مشهدریزه، مرکز بخش میانولایت تایباد، با مشکل قطعی آب مواجه نشد که علت آن ورود یک چاه جدید به مدار توزیع آب است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدریزه افزود: ممکن بوده که به دلیل نقص فنی موتورهای چاه مردم دچار قطع مقطعی آب شده باشند؛ اما امسال منابع آب شرب دچار کمبود و مشکل نشدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با وجود ۲ حلقه چاه، مردم این شهر در مجموع حداقل یک ماه بی آبی را تجربه کردند و امسال با سه حلقه چاه، میزان ۶۰ لیتر بر ثانیه آب به شبکه توزیع تزریق می شود.

حکیمی بیان کرد: همچنین ۲ زمین چمن مصنوعی در ۲ نقطه از شهر مشهدریزه در حال احداث است که یکی از آن ها آماده نصب چمن می باشد و تا ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدریزه تصریح کرد: یکی دیگر از این اماکن ورزشی به علت عدم مالکیت به نام اداره ورزش و جوانان، مشمول تخصیص چمن مصنوعی نشد که البته اکنون مراحل حقوقی آن در حال انجام است تا هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ بودجه شهرداری مشهدریزه، مبلغ ۱۱ میلیارد تومان بوده که تاکنون پنج میلیارد آن شامل آسفالت معابر، جدول گذاری، نورپردازی چهار میدان شهر و پرداخت حقوق کارگران محقق شده است.

حکیمی خاطرنشان کرد: یکی از خواسته های مردم ساخت پل ورودی به شهر مشهدریزه از سمت تایباد است که در فصول بارشی، سیلاب مسیر ارتباطی شهر را به مرکز شهرستان مسدود می کند؛ این پروژه عمرانی ۲۴۰ باکس بتنی نیاز دارد که درحال تامین است و سپس توسط راهداری اجرا خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438437

مهمترین اخبار ایران و جهان: