نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 14:50

افراد دارای انگیزه خدمت در انتخابات حضور یایند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اهمیت مجلس گفت: با توجه به همین اهمیت، انتخابات مجلس پیش‌رو هم مهم است و حضور افرادی که انگیزه خدمت دارند ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان به آغاز پیش‌ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگلی مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: این پیش‌ثبت‌نام مورد استقبال قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اهمیت مجلس افزود: با توجه به همین اهمیت، انتخابات مجلس پیش‌رو هم مهم است و حضور افرادی که انگیزه خدمت دارند ضروری به نظر می‌رسد.

وی به ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و افزود: ۹۲ درصد صنعت و ۴۵ درصد اشتغال این حوزه مربوط به صنایع کوچک است.

آیت‌الله خاتمی به ۲۲ مردادماه روز تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: خیریه‌های مردمی پایه مشارکت‌های چشمگیر اجتماعی است و این مهم در دوران شیوع کرونا اهمیت خود را برای حضور و یاری رساندن به یکدیگر نشان داد.

امام جمعه زنجان در ادامه دیگر مناسبت‌های پیش رو از جمله سالروز مقاومت اسلامی و جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله با رژیم جعلی صهیونیستی و همچنین سالروز جدایی بحرین از ایران را یادآوری کرد.

وی ادامه داد: اخیرا سلطنت طلب‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای حمله به خدمات انقلاب، چهره پهلوی را تطهیر می‌کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436981

مهمترین اخبار ایران و جهان: