نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 18:03

اجرای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل سرعت می‌گیرد

استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن، بر تلاش پیمانکاران برای اجرای واحدها در مورد مقرر تأکید کرد و از هماهنگی‌های لازم برای تأمین نیازمندی‌های اجرای واحدهای مسکونی از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: دولت به‌صورت جدی مصمم به اجرای واحدهای نهضت ملی مسکن بوده و تلاش بر این است تسهیلات مورد نیاز برای سرعت‌بخشی به روند اجرا در اسرع وقت تأمین و تزریق شود.

وی افزود: پیمانکاران تلاش کنند روند اجرا را متناسب با آورده متقاضیان و پیش از تزریق تسهیلات پیش ببرند و هرگونه هماهنگی برای تأمین آب، برق، سوخت گازوئیل و سیمان مورد نیاز انجام می‌شود.

استاندار اردبیل با تأکید بر تلاش بانک‌ها برای ابلاغ و تخصیص تسهیلات واحدهای باقی‌مانده، گفت: لازم است آن دسته از بانک‌های عامل که تسهیلات مصوب را ابلاغ نکرده‌اند نسبت به پیگیری از مرکز و ابلاغ و تخصیص آن اقدام کنند.

خانه‌دار کردن مردم نیازمند اقدام جهادی حوزه‌های مربوط و پیمانکاران است

عاملی با بیان اهمیت خانه‌دار کردن مردم، ادامه داد: تسریع در اقدامات مربوط به احداث واحدها گامی در راستای خدمت‌گزاری به مردم بوده و اقدام جهادی حوزه‌های مربوط و پیمانکاران یک ضرورت است.

وی با اشاره به اجرای طرح حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت، تصریح کرد: لازم است گزارشی از اختصاص زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و  زمین برای احداث مسکن روستایی از سوی دستگاه‌های متولی ارائه‌ شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدام حمایتی شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی با شرایط ویژه جهت نوسازی بافت فرسوده شهری، بیان کرد: باید نتایج و تأثیر این اقدام در روند نوسازی بافت فرسوده توسط شهرداری اردبیل اعلام شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395837

مهمترین اخبار ایران و جهان: