نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 13:59

تأمین زمین طرح جوانی جمعیت مرکز خراسان جنوبی در دست پیگیری است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پیگیری برای تأمین زمین در شهر بیرجند برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، میرمحمد مودی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از تکالیفی که در راستای طرح جوانی جمعیت به وزارت راه و شهرسازی واگذار شده واگذاری زمین برای مشمولان این طرح است.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده قرعه کشی و واگذاری هزار و ۶۱۶ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قطعات زمین به صورت یک طبقه حیاط دار (ویلایی) در ۱۰ شهر استان انجام شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۷ هزار و ۳۹۰ نفر تاکنون در سامانه مربوطه برای واگذاری زمین در استان ثبت نام کرده اند، افزود: تاکنون برای ۳ هزار و ۵۶۴ نفر  پرونده تشکیل شده است.

مودی یادآور شد: تاکنون در شهرهای طبس ۵۸، فردوس ۱۱۰، بشرویه ۱۷۳، نهبندان ۲۸۰، سربیشه ۴۵۱، درمیان ۱۰۱، قاینات ۱۲۱، زیرکوه ۷۷، خوسف ۱۲۷ و سرایان ۱۱۸ قطعه تخصیص و واگذار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پیگیری برای تأمین زمین در شهر بیرجند برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت خبر داد و بیان کرد: به محض تامین زمین قرعه کشی انجام خواهد شد.
مودی با اشاره به این که سامانه برای ثبت نام از خانوارهای واجد شرایط در استان فعال است خاطرنشان کرد: متقاضیانی که زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس Samsan.mrud.ir در قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر) نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1415837

مهمترین اخبار ایران و جهان: