نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 12:53

لوسادا: هدف اصلی‌مان ارائه بازی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیاست/ ایرانی‌ها عاشق فوتبال هستند

مربی بدنساز پرسپولیس می‌گوید هدف اصلی تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی برای فصل پیش رو ارائه بازی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، په‌‌په لوسادا که تابستان گذشته به‌عنوان مربی بدنساز به کادر فنی یحیی گل‌محمدی اضافه شد و به پرسپولیس برای کسب سه‌گانه قهرمانی کمک کرد، در گفت‌وگویی جدید با «رادیو مارکا» اسپانیا گفت: پرسپولیس موفق‌ترین باشگاه ایران است. فصل گذشته، فصل سختی بود، اما در نهایت فصل موفقیت‌آمیزی برای ما بود، چون موفق شدیم سه‌گانه قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی همچنین درباره هواداران ایرانی اظهار داشت: مردمی که در ایران زندگی می‌کنند فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و دیوانه‌وار این رشته ورزشی را دنبال می‌کنند. آنها عاشق فوتبال هستند و بازی‌های لالیگا، لیگ برتر انگلیس، سری A ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را دنبال می‌کنند.

مربی بدنساز اسپانیایی پرسپولیس با اشاره به اینکه با کادر فنی کاملی زیر نظر یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس کار می‌کند، درباره فصل پیش رو نیز خاطر نشان کرد: در فصل پیش رو باید در سه تورنمنت لیگ برتر ایران، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا رقابت کنیم و هدف اصلی ما ارائه بازی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیاست.

لوسادای 47 ساله که بین سال‌های 2000 تا 2012 به‌عنوان مربی بدنساز تیم کادیس فعالیت می‌کرد، در پایان درباره تیم سابقش گفت: من 12 سال در تیم کادیس کار کردم و امیدوارم آنها بتوانند یک فصل دیگر در لالیگا بمانند و برای تیم سابقم بهترین آرزوها را دارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1415581

مهمترین اخبار ایران و جهان: