نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 08:42

ثبت‌نام اولین مدرسه تابستانه اقتصاد اسلامی در قم آغاز شد

به همت وزارت امور اقتصادی و دارایی اولین ‌مدرسه ‌تابستانه ‌اقتصاد اسلامی با حضور علاقه‌مندان حوزوی و دانشگاهی در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به همت وزارت امور اقتصادی و دارایی اولین ‌مدرسه ‌تابستانه ‌اقتصاد اسلامی با حضور علاقه‌مندان حوزوی و دانشگاهی در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

این مدرسه تابستانه در سه محور «نقد نظریات اقتصاد مدرن و ارائۀ رویکردهای بدیل»، «ارایه رویکرد اسلامی به حوزه‌های توزیع اولیه، تولید، تجارت، اعتبارات و بازتوزیع» و «تطبیق رویکرد اسلامی با چالش‌های موجود نظام اقتصادی کشور» با حضور اساتید مطرح اقتصاد اسلامی و کارشناسان و مسئولین اقتصادی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مخاطبین این مدرسه تابستانه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم اجتماعی، فارغ‌التحصیلان ارشد و دکتری رشته‌های علوم اجتماعی و طلاب سطوح عالی حوزه‌های علمیه هستند و این دوره ویژهٔ برادران است.

زمان ثبت‌نام اولیه از ۲۵ تا ۳۱ تیرماه و با مراجعه به سامانه sahwa.ir (ظرفیت محدود) و محل برگزاری این مدرسه تابستانه دانشگاه قم است.

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار می‌توانند در پیام‌رسان ایتا با آی‌دی  eitaa.com/HSIE۱۴۰۲ و در پیام‌رسان بله با ble.ir/HSIE۱۴۰۲ ارتباط بگیرند.

پایان پیام/78039

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1364881

مهمترین اخبار ایران و جهان: