نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 16:12

ادارات استان سمنان دورکار شدند/ مدارس به صورت غیر حضوری

سمنان- جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان از اجرای طرح دورکاری ادارات دولتی استان برای روز یکشنبه خبر داد و گفت: مدارس غیر از پایه دوازدهم غیر حضوری شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعد از ظهر شنبه در جلسه مدیریت بحران سمنان با موضوع سرما و برودت هوا به میزبانی سالن جلسات استانداری ضمن بیان اینکه توده هوای سرد همچنان در آسمان کشور و استان وجود دارد، ابراز داشت: به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و تأمین اشتراک گاز خانگی دورکاری ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی استان سمنان برای روز یک شنبه تصویب شده است.

وی بابیان اینکه بانک‌ها فقط شعب مرکزی و اصلی اجازه فعالیت دارند، افزود: ساعت کاری این دسته بانک‌ها نیز برای روز یک شنبه ۲۵ دی ماه کاهش یافته و از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عنوان شده است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان با بیان اینکه فعالیت مدارس روز یکشنبه به صورت غیر حضوری خواهد بود، ابراز داشت: حتی مورد استثنا برای امتحانات نهایی پایه دوازدهم است که بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ‌های اعلام شده برگزار می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه برخی مدارس استان سمنان از تعطیلی مستثنی هستند، تصریح کرد: فعالیت مدارس شهری و روستایی استان که تأسیسات گرم کننده آن مراکز غیر از گازی طبیعی است به صورت حضوری و طبق روال عادی به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی استان باید در محل کار خو حضور داشته باشند، اضافه کرد: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان به صورت دور کار و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رؤسای دانشگاه‌های استان خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 976637

مهمترین اخبار ایران و جهان: