نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 00:12

برخی اصناف سمنان 2 روز آینده تعطیل خواهند بود

رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: اصناف کمترضروری استان سمنان در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و رئیس ستاد مدیریت بحران استان در جلسه ستاد مدیریت بحران سمنان که دقایقی پیش در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: به‌منظور مساعدت در تأمین انرژی ‌بخش خانگی، اصناف کمتر ضروری استان سمنان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه تعطیل خواهند بود.

وی تصریح کرد: با عنایت به شرایط نامساعد جوی و برودت قابل‌توجه هوا و افزایش چشمگیر مصرف گاز و برق در کشور و همچنین به‌منظور مساعدت در تأمین انرژی مصارف بخش خانگی، مقرر شد تا تمام واحدهای دوازده‌گانه صنفی کمترضروری در استان سمنان تعطیل شوند.

رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان این واحدهای صنفی را شامل اتحادیه‌های آرایشگران مردانه و زنانه، درودگران، مبل‌سازان و کمد، رایانه و الکتریک، عکاسان و فیلم‌برداران، فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشندگان لوازم خانگی، فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و ساعت، فلزکاران، خدمات فنی و تأسیسات ساختمان، مشاوران املاک و نمایشگاه اتومبیل، تولیدکنندگان پوشاک و کلیه مراکز تجاری و پاساژها اعلام کرد.

وی بیان کرد: این واحدهای صنفی در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه در همه شهرستان‌های استان سمنان غیرفعال و تعطیل می‌شوند.

استاندار سمنان در ادامه با قدردانی از همراهی و مشارکت تمام اقشار و آحاد مختلف مردم استان سمنان در کاهش و مصرف بهینه، از مشترکان حوزه انرژی در استان خواست تا با کاهش دمای تأسیسات حرارتی و خاموش کردن وسایل برقی اضافه در منازل و محل کار خود، مساعدت کنند تا هم‌وطنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 977381

مهمترین اخبار ایران و جهان: