نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 22:56

ادامه داستان های بازی جنجالی لیگ یک/ سایپا دروازه‌بان استقلال را تهدید به شکایت کرد

باشگاه سایپا دروازه‌بان تیم استقلال ملاثانی را تهدید به شکایت کرد‌.

امیر حسین بابازاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره ادعای دروازه بان استقلال ملاثانی(اسد عبادی) در خصوص اینکه در بین دو نیمه دیدار روز گذشته با سایپا یکی از دستیاران محمود فکری به او پیشنهاد داده در صورت گل خوردن از نارنجی پوشان پایتخت، فصل آینده کاری می‌کنیم تا به سایپا بیایی، اظهار داشت: من با همه مربیان تیم سایپا امروز صحبت کرده اما همگی اعلام کردند به هیج وجه این موضوع درست نیست.

وی افزود: تک تک اعضای کادرفنی سایپا به من گفتند او داستان سرایی می‌کند و بین دو نیمه این فرد را ندیده‌ایم. باشگاه سایپا همواره در سال‌های اخیر روی مسائل اخلاقی تاکید کرده است. محمود فکری(سرمربی) و حسینی پور(مدیرعامل) سایپا نیز اخلاق‌مدار هستند. اگر می خواستیم دنبال این مسائل باشیم، مقابل تیم قعر جدولی چوکا چنین کاری می‌کردیم که به قول معروف هزار راه برای اجرای این برنامه‌ها وجود داشت.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سایپا ادامه داد: باز هم می‌گویم دنبال این کارها نیستیم و دلمان نمی‌خواهد از این راه‌ها جلو برویم. صحبت های عبادی برای ما سنگین تمام شده و به همین دلیل ۲۴ ساعت به او مهلت می‌دهیم تا مدارک خود را ارائه بدهد. همانگونه که عکس گاز گرفتن پای بازیکن‌مان را با مدرک منتشر کردیم، او هم باید مستند حرف بزند. اگر چنین مدارکی ندارد، باید به ما بگوید کدام یک از مربیان سایپا چنین حرفی به او زده است. حتی می‌خواهیم این موضوع را به خود باشگاه اعلام کند تا بدانیم با چه کسی طرف هستیم.

بابازاده خاطرنشان کرد: اگر عبادی مستند حرفش را ثابت نکند یا به ما نگوید چه کسی چنین حرفی زده است، از وی به دادسرای فرهنگ و رسانه و کمیته اخلاق به اتهام نشر اکاذیب شکایت می‌کنیم. خیلی محکم و قاطع هم جلو می‌رویم زیرا پای آبروی چندین ساله این باشگاه وسط است‌. تا ظهر فردا منتظر می‌مانیم تا ببینیم عبادی این کار را انجام می‌دهد یا اینکه ما را مجبور می‌کند تا از طریق قانونی کار را جلو ببریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 948781

مهمترین اخبار ایران و جهان: