نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 20:58

خدمات بیمه سلامت خراسان‌شمالی در یک واحد کشیک ارائه می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: باتوجه‌به برودت هوا و دورکاری دستگاه‌های اجرایی در استان، همچنان ارائه خدمات از طریق یک واحد کشیک انجام می‌شود.

محسن رعنایی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در راستای دورکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به علت افت شدید دما و نظر به مصوبه کارگروه هماهنگی و تأمین سوخت زمستانی استان و دستور استاندار، در اداره‌کل بیمه سلامت، خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان از طریق یک واحد کشیک و همچنین دورکاری تداوم دارد.

وی گفت: بیمه‌شدگان در مدت تعطیلی اداره‌کل برای دریافت خدمات بیمه‌گری شامل صدور و تمدید بیمه‌نامه می‌توانند به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه و خدمت‌رسانی بیمه‌ای از طریق این دفاتر برقرار است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌شمالی افزود: بیمه‌شدگان بیمه سلامت برای دریافت تأییدیه دارو و سایر خدمات دارویی و بیمارستانی نیز نگران نباشند؛ زیرا کارشناسان بیمه سلامت در بجنورد و شهرستان‌های استان به‌صورت غیرحضوری با داروخانه‌های طرف قرارداد و مؤسسات درمانی در ارتباط هستند و خدمت‌رسانی به مردم تداوم دارد.

این مقام مسئول همچنین از فعالیت شبانه‌روزی سامانه تلفن گویای ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی، نظریات و شکایات  خبر داد و بیان داشت: این سامانه تلفن گویا نیز در تمامی ایام به‌صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز و ارائه‌دهندگان خدمات است.

وی گفت: ۷۰ درصد جمعیت خراسان شمالی تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 979181

مهمترین اخبار ایران و جهان: