نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 22:49

برگزاری نوبت اول کنکور سراسری در 9 شهرستان چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر در استان برای شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این آزمون در ۹ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، یاسر پیرعلی گفت: ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر در چهارمحال و بختیاری برای شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: این آزمون در ۹ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بن برگزار می‌شود.

پیرعلی اظهار داشت: شهرکرد با ۷ هزار و ۳۳ نفر بیشترین و کوهرنگ با ۱۹۳ نفر کمترین تعداد داوطلبان را دارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم همت مضاعف عوامل اجرایی در برگزاری نوبت اول کنکور سراسری، بیان کرد: اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم با برگزاری شایسته آزمون امکان‌پذیر است، لذا این آزمون باید با دقت و سلامت کامل برگزار شود.

رئیس دانشگاه شهرکرد، تبیین حرکت دانش‌بنیان سازمان سنجش در برگزاری کنکورهای آتی، رفع مشکلات احتمالی حوزه‌های شهرستانی و مخازن اصلی و فرعی آزمون را از موارد مهم در برگزاری آزمون دانست و افزود: برگزاری صحیح آزمون‌ها به‌ویژه از لحاظ اخلاقی و امانت‌داری اهمیت بسیار بالایی دارد.

پیرعلی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ در ۲ نوبت، مطرح کرد: نوبت اول آزمون سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: آزمون گروه‌های علوم تجربی و زبان‌های خارجی در روز پنج‌شنبه و آزمون گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و هنر در روز جمعه برگزار می‌شود.

گفتنی است، حدود ۹۷۹ هزار داوطلب در کشور برای شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرده‌اند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 979381

مهمترین اخبار ایران و جهان: